Cariere

Ce fel de oameni suntem și ce fel de oameni căutăm

Ceea ce urmează să citești nu este un Job Description standard pentru că nici persoana pe care o căutăm nu se poate încadra într-un standard. Nici activitatea sau abordarea noastră ca și companie nu este foarte comună, dar sunt mulți oameni cărora li se potrivește.

Acum că ți-am făcut introducerea și știi la ce să te aștepți, să iți spunem și ce căutăm de fapt.

Key account manager

Cum ne așteptăm să fii:

  • O persoană cu background relevant în industria IT ( 5 ani de interacțiune cu tehnologia, vendorii specifici, piața de profil), confortabilă în comunicarea cu clienții și colegii, care se bucură de satisfacțiile obținute din finalizarea cu succes a proiectelor;
  • O persoană care să știe să spună NU în momentul în care obiectivele unui proiect IT par compromise de constrângeri și presiuni neavenite. Bazează-te liniștit pe suportul managementului aici;
  • O persoană care are curajul să fie sinceră, chiar dacă n-ar fi răspunsul așteptat de către client;
  • O persoana cu o reputație consistent pozitivă;
  • Dornic de a promova servicii personalizate IT, în loc de a purta bătălii tranzacționale pentru vânzare de PartNumbere.

Job-ul tău va presupune un amestec echilibrat de administrare a portofoliului existent de clienți și dezvoltarea lui prin proiecte noi. Clienții nostri aleg să-și reînnoiască serviciile ITPS în proporție de peste 97% în fiecare an (și asta fără clauze contractuale abuzive), iar noi ne-am dori o persoană permanent aproape de acești clienți.

Ce oferim?

  • Ce-ai zice de un salariu fix pentru primii 2 ani? Sigur, putem trece la un salariu variabil bazat pe performanța ta și mai devreme – dar asta este decizia ta exclusivă;
  • Suportul total al unei echipe motivate și capabile formate din Consultanți Tehnici, Suport Tehnic, Account Manageri și Project Manageri. În plus, managementul companiei va fi foarte aproape de tine pentru a te sprijini în perioada inițială de integrare, cât și ulterior în daily business. Îți garantăm că nu vei avea parte de situații complicate în care să te lăsăm să te descurci singur;
  • Reputația companiei. Este probabil lucrul de care ne îngrijim cel mai mult, vei vedea cât de relevanta e acesta în activitatea ta și în percepția clienților asupra interacțiunilor cu noi;
  • Speram noi, entuziasmul de a activa în acest domeniu, destul de fascinant, dinamic și plin de impact, dar uneori afectat de compromisuri pe care sperăm să le evitam;
  • Ședințele interne sunt limitate la 1 ora/ săptămână;
  • 50% home office – 50%company office.

Cine suntem?

  • O companie românească, independentă, cu 18 ani de istoric în livrarea de servicii profesionale IT către clienți din România;
  • Avem o echipă bine închegată de specialiști în tehnologie care fac magie în infrastructura clienților, dar și un datacenter multiplu-certificat pentru cei care preferă ca magia să se întâmple în altă parte.
  • Facem parte din grupul ETA2U, probabil cel mai mare Integrator IT cu proiecte dedicate clienților din România;
  • Nici o contradicție între cele de mai sus. Din contra, acest lucru poate fi un plus pentru tine, vei beneficia de contactele celor 40 colegi de la ETA2U București, care au un portofoliu semnificativ;
  • Majoritatea clienților noștri sunt organizații medii și mari. Avem și soluții pentru SMB. Însă partea comună a tuturor clienților noștri este că văd sistemele IT ca fiind esențiale și critice pentru activitatea lor;
  • Businessul nostru în public sector e <20% din cifra de afaceri, niciodată nu a fost mai mult și probabil nici nu va fi.

Mai multe despre noi poți afla aici www.itps.ro/cariere

Așadar, dacă te regăsești în descrierea de mai sus, îți place să dai o notă personală proiectelor pe care le gestionezi, te pasionează IT-ul cam la fel de mult ca și pe noi și… deja celebra “ești dornic de o nouă provocare” atunci trimite-ne CV-ul tău la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau aplică aici:

Sunt de acord cu Termenii și Condițiile

Aplică acum!