Cariere

Ce fel de oameni suntem și ce fel de oameni căutăm

Probabil te surpinde faptul că o companie cu 0 litigii caută o colaborare permanentă cu un avocat. Și mai surprins(ă) ai fi să afli că mai sunt alți doi avocați cu care avem colaborări permanente.

Fiind o companie de servicii IT, înțelegem destul de bine ce trebuie să facem ca să obținem bani în schimbul serviciilor prestate, aprecierea clienților, menținerea unei relații de lunga durată, câștigarea încrederii etc. Sună cunoscut?

We Hire Pm

În domeniul IT sunt multe reglementări, standarde și autorizări, proceduri de lucru care reglementează interacțiunea cu datele electronice. Pentru a oferi servicii coerente și complete avem nevoie de persoane familiarizate cu înțelegerea legislației aferente și capabile să 'traducă' pentru IT-iști demersurile care trebuie făcute.

Pentru a face față provocărilor și a-ți îndeplini rolul cât mai bine noi credem ca ai nevoie de următoarele abilități cheie:

  • Studii superioare de specialitate finalizate cu diplomă de licență, cunoștințe solide de drept corporate;
  • Între 3-5 ani experiență practică în domeniul juridic;
  • Implicarea în minim 3 proiecte care implică consultanță juridică și research pe diferite teme juridice, preferabil din zona business;
  • Bune capacități de analiză și sinteză, atenție la detalii, rigurozitate, acuratețe
  • Abilități de planificare și prioritizare, capacitate de gestionare independentă a proiectelor complexe;

Experiența în consultanță juridică în domeniul tehnic constituie un avantaj;

Dacă ai aceste abilități, sigur vei putea face cu brio atribuțiilor pe care le vei avea lucrând cu noi. Responsabilitatea principală este de suport în activitatea companiei, în special pentru:

  • Întocmirea documentelor cu caracter juridic (contracte, acte adiționale, condiții comerciale în cadrul ofertelor elaborate de departamentul de vânzări);
  • Studiu acte normative cu relevanță pentru domeniul IT, în vederea oferirii de consultanță juridică (ex- Legea NIS, GDPR, Legea arhivării electronice);
  • Suport în elaborarea documentelor în procedurile de achiziție publică și în proiectele de audit; Gestionarea procedurilor de achiziție publică în SEAP;
  • Elaborare de politici și proceduri pentru din perspectiva compliantei cu GDPR, prevederile Legii NIS, Legea arhivării electronice etc.
  • Interacțiunea cu departamentele juridice ale clienților, negocierea clauzelor contractuale, consultanță și negociere în contracte cu furnizorii de servicii.


Cine suntem?

  • O companie românească, independentă, cu 18 ani de istoric în livrarea de servicii profesionale IT către clienți din România;
  • Avem o echipă bine închegată de specialiști în tehnologie care fac magie în infrastructura clienților, dar și un datacenter multiplu-certificat pentru cei care preferă că magia să se întâmple în altă parte;
  • Majoritatea clienților noștri sunt organizații medii și mari, avem și soluții pentru SMB. Businessul nostru în public sector e <20% din cifra de afaceri, niciodată nu a fost mai mult și probabil nici nu va fi.

Interacțiunea cu noi este hibridă (mix variabil între prezența la birou și lucrul remote), cu un angajament absolut flexibil (part-time/full time, project-based, flat-fee – discutabil în funcție de contextul fiecărui candidat).

Așadar, dacă te regăsești în descrierea de mai sus, îți place să dai o notă personală proiectelor pe care le gestionezi și… deja celebra 'ești dornic de o nouă provocare' atunci trimite-ne CV-ul tău la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Sunt de acord cu Termenii și Condițiile

Aplică acum!