Noi
avem responsabilitatea privind funcționarea ireproșabilă a infrastructurii tale IT.
Tu
iei deciziile privind gradul de maturitate, securitate și disponibilitate la care dorești să ruleze businessul tău.
Tu
decizi includerea sau excluderea anumitor componente din contractul de suport.
Noi
monitorizăm, optimizăm și gestionăm serviciile & echipamentele din sistemul IT.
Noi
respectăm parametrii de calitate pentru serviciile prestate.
Tu
verifici acești indicatori și guvernanța sistemelor IT.
DE CE ITPS?
- +18 ani experiență în servicii IT pentru sisteme critice
- 100% servicii avansate de infrastructură IT&C
- +500 companii care au beneficiat de expertiza noastră tehnică în proiectele critice
- +4000 echipamente active gestionate în baza unui SLA
- +20 furnizori de tehnologie, lideri în segmentul lor
- 95% fidelitatea angajaților
Operațiunile incluse în contractul de Managed Services
Suport la incidente critice și non-critice
Toate operațiunile se fac pe bază de SLA cu timp de intervenție și remediere garantat.
Administrarea sistemului de securitate
Firewall-uri, sistemele de protecție pe endpoint, permisiunile și criptarea comunicațiilor sunt gestionate de către ITPS.
Change management
Operațiuni de înlocuire a echipamentelor și upgrade-uri majore. Refresh de tehnologie.
Disponibilitate operațională
Validarea și verificarea rutinelor de backup și restore, precum și organizarea măsurilor de redundanță necesare.
Monitorizare și raportare
Utilizarea unor soluții automatizate care să includă și versionarea configurațiilor de pe echipamente. Rapoarte grafice extensive.
Sprijin cu furnizori de servicii terțe
Operatorii de comunicații, furnizorii de aplicații specifice, alți subcontractori pot relaționa direct cu echipa ITPS.
Sistem de ticketing
Gestionarea interacțiunilor pe baza unui sistem de ticketing performant, trasabil și flexibil. Cloud-based, smartphone friendly.
Documentații & suport în operațiuni de audit
Diagrame, inventariere, notificări, standardizări pentru infrastructura IT. Sprijin în interacțiunile cu auditorii.
De ce să externalizezi serviciile IT ale companiei?
Vrei să optimizezi procesele companiei? Concentrează resursele importante ale afacerii tale acolo unde produc cu adevărat impact și externalizează responsabilitățile legate de infrastructura IT către o echipă de specialiști în domeniu, pregătită să livreze imediat pentru compania ta. Încearcă o abordare nouă, alături de noi! Iți vei mulțumi mai târziu!